2010-12-07

Tänkte kolla vilka som läser min blogg, du/ni som läser kan väl skriva erat namn/blogg adress i kommentars fältet. Vore skoj att veta vilka ni är. :)


Känns skönt med 2011, ett nytt år och nya saker som händer. Ska bli otroligt skönt att börja ett nytt år. Känns som jag verkligen vill lämna 2010 bakom mig. Har vart ett ganska konstigt år. Det bästa var nog ett helt till år med M, och fler kommer det att bli. Ne men det ska bli soft. Ska börja med lite saker i Januari hade jag tänkt, ska fixa lite saker redan imorn. Får se om jag gör allt imorn eller om jag tar lite saker på onsdag elr på torsdag. Får se.

Har två saker som jag ska verkställa nästa år. Och det ska banne mig gå. Det är helt nya saker. Kommer bli awesome. Eller jag vet att det kommer bli det! Puss

Kommentarer
Postat av: Ellie

Ellie

Dromedarsvägen 1337

Fohiju 22299

2010-12-07 @ 11:38:25
URL: http://eonor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0