2010-11-09

"Kan inte folk få leva som dom vill? Jag tycker att alla ska låta Mailn leva som hon vill. Jag gillar din drivkraft Malin, du verkar vara en sån underbar och stor människa. När du hade ett event på Hells Kitchen så vågade jag knappt gå fram till dig och fråga om ett kort haha. Men nästa gång jag möter på dig ska jag säga hej och be om ett kort, hihi :)"


"@ Emma: Nämen vad gullig du är! :D Tack så hemskt mycket! Såklart du skulle gått fram och hälsat så hade vi kunnat prata! Älskar att träffa er läsare! :) Alltid lika roligt! :) Kram!!"
Kram Emma



En bloggare som jag verkligen gillar är mogis.se hon kör verkligen sitt race. Sånt gillas. Det är verkligen inte bara glitter och glamour som många tror. U go girl!

Nu ska jag dra fram moppen och moppa lite, hittar dock inte såpan haha. Det lär ligga framför nyllet på mig i badrummet som vanligt haha. xx Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0