2010-11-11

Hej!

Idag har det varit en underbar dag (förutom det sega vädret), var med mamma i stort sätt hela dagen. Lunch + fika och en massa prat. Visade henne hur jag hade ändrat lite i lägenheten. Hon gillade det. Eg är jag sjuk sugen på helt nya möbler m.m. men det kanske inte är det bästa att köpa nya grejer om det kanske blir sthlm i framtiden (oh ja jag är fortf inne på sthlm hur stort och läskigt det än må vara), annars kanske man kan tvinga med M till Paris, det vore ju nått haha. Sen så ringde bror efter mat (hm, 5e gången denna vecka, börjar inte alls bli en vana för honom att ringa syrran efter mat, hm)


Till middag iaf blev det potatis plättar, tror att jag överträfade mig själv denna gång för dom blev helt gudomliga haha. Elr iof kanske hade nått med att göra att stekpannan är typ den nyaste av dom alla. (Haha)


Imorn (idag) blir det Etuna med mamma, hon ska sjutsa mig till doktorn, har tid kl 13. Sen så ska mamma köpa en vinter jacka sa hon, fast det får man nog se när hon väl står i kassan och betalar den. Mamma är verkligen ingen kläd människa som jag. Vet inte riktigt vad jag har fått mitt galna mode intresse ifrån, hm kanske av någon avlägsen släkting haha. Mamma sa oxå att tapeterna i typ alla rum var ruggiga så tapeter i någon affär ska vi oxå kolla på. Vet inte alls vad det skulle kunna bli för nått men nått ljust iaf. Just det sen så måste vi verkligen ta en tripp till ikea och fylla på ljusen, har helt slut.


Hoppas ni alla har haft en bra dag och får en fab dag imorn med! xx Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0