2010-10-08

Hej hopp! Till middag blir de plankstek, har aldrig lagat det hemma men det är värt att testa! Vad ska ni äta ikväll?


Vaknade nyss efter en powernap, kännde verkligen att jag behövde det. Har kännt mig snurrig i huvudet dem senaste fyra dgr. Men nu mår jag bättre. Hoppas verkligen att jag ej blir sjuk.


Det är ju den så kallade marknaden i våran by imorn, hela stan fylld med bord (helt meninslösa saker) och alla och då menar jag verkligen alla i princip utvandrar hit just till denna dag för att slåss och trängas för att få gå runt och kolla på samma saker, godis, strumpor eller kokosbollar. Hm, undrar ifall man ens vill gå ner? Samma sak varje år. Detta lät ju en anning negativo, men förra året hittade jag faktiskt två par solisar där för 10:- styck haha.



Nu ska jag ta lite luft och sen kolla sakerna till planksteken! :) xx Emma




Gött va? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa ellerhur, har med boken, så bra , men sorligt :/! gott me plankstek!!

2010-10-08 @ 18:03:24
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0