2010-09-18

Kom nyss hem från en runda på stan eller runda och runda, blev en tripp till mat affären för lite inköp. Blev en ganska så god sak, gräddglass som vi ska äta sen till Dans Feber, ska ni se de? Det måste man ju göra, heja på Mogi & Katrin Z! Heja, heja!


Funderar på att baka nått också, vet inte riktigt vad, tips? Imorn fyller M år så det blir lite firande med hans föräldrar på dagen och sen ska vi fira själva. Eller vi ska eg inte fira så mycket nu utan det blir det den 24-26. Det ska verkligen blir skoj! Bara vara vi två och ingen annan. Ibland blir man så trött på folk.


Jo har ni varit med om att en vän eller en så kallad vän tar bort en ur deras liv? Typ tar bort en på fb eller nått sånt liknade? Var med om det nyss och det är verkligen en skumm känsla, har man gjort nått på denna person eller va f-n är det som händer. Man ska ju eg inte tänka så mycket på det. Men jag har den konstiga tendensen att haka upp mig på sånna saker. Kanske inte bara jag som gör det. Aja nog om det. Nu ska jag kolla lite på Topshops hemsida sen blir det Dans Feber, heja Mogi-bogi!


Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0