2010-09-26

Hej!



Jag har inte skrivit på hela helgen för vi har varit på kryssning till Helsinki, det var helt undebart, massa shopping och god mat. Det är verkligen underbart att bara åka iväg och komma bort från allt. Få vara med varandra liksom. Hålla hand och mysa. För vad ska man göra i denna stad? Gå ner på stan och äta på en grill kiosk? No i dont think so!

Det var iaf en jätte bra resa, kommer göra om snart. Fast först blir det London, är så sugen på att åka dit. En weekend, typ torsdag till söndag eller hur många dgr man är bort. Finns massor av billiga resor och hotell så det ska vi kolla upp lite bättre när den resan blir aktuell.



Just nu håller jag på att kolla runt lite på internet och bejb spelar lite, vi tar det bara lugnt helt enkelt.


Köpte dem underbara skorna på Monki i lördags det blev dessa par;



Dem är redan en stor favorit fast jag bara hade på mig dem i ca 1 timme i lördags, haha så kan de blir ibland.


Och sen köpte jag denna Wang inspirerade väskan från Monki;






Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Paulina & Pernilla

Vilka fina! ;)

2010-09-29 @ 17:03:22
URL: http://panapeach.blogg.se/
Postat av: Ellie

snygg väska!

2010-09-30 @ 21:16:54
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0