2011-01-20




Idag har det blivit en del plugg, är typ helt seg i hjärnan men det känns ändå bra. Ska äta lite mat snart och plugga vidare. Jag ska också plugga lite över internet, fast det är svårt att komma i ro när man sitter vid datorn, finns ju en massa andra sköjiga saker att göra på internet än att plugga ha ha.

Sen så tänkte jag på en sak, hur skoj skulle det inte vara om vi "vanliga" människor fick chansen att tex gå på Sthlm Mode vecka liksom? Det skulle vara det roligaste ever! Men jag antar att man måste jobba med mode och vara en "mode människa" för att få sånna balla inbjudningar. Men det skulle eg räcka med typ 1-2 shower för att iaf jag skulle bli happy for life! Men vi andra får nöja oss med Guldknappen som är varje år, har ju inte gått på någon som än, men detta år ska jag fan ta och gå på det. Yes yes!


Nu ska jag kolla lite mina kycklingben elr jag menar min kyckling i ugnen ha ha skit kul elr inte! Ha ha!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0