2011-01-25

Hej!


Idag när jag gjorde lite saker på stan så gick jag in på en second hand butik och fyndande en jätte fin snäcka som någon hade gjort om till en liten ask, man ser verkligen på den att det måste ha tagit lång tid att göra. Köpte också en fin brun pärl-lampa och två armband, ett i "silver" och ett i "guld".

Jo jag gjorde ett halsband av snäcke-asken, tog bara ett halsband och drog i det i två håll, kanske inte är den bästa förklaringen, men jag ska försöka lägga upp en bild. Får dock inga bra bilder, men ska försöka.

Igår fyndade jag också tre shortor på Monki för 80:-/styck, alla likadana fast tre olika färger, brun, svar och vit. Använde den brunda idag och jag kan verkligen säga att dem shortorna kommer jag använda sönder ha ha. Köpte också en transparent brun kjol på Monki för ynka 60:- och den kommer jag garanterat leva i, i sommar!



Den svarta shortan har jag i svart, vit och brun. Svarta lång kjolen + jeans shortan köpte jag för ca en månad sen, dem andra plaggen jag skrev om har jag ej hittat bild på. Men några bilder blev det. Va tycks om mina Monki REA köp? =)



Kram

Kommentarer
Postat av: shorty&myzan

tackar va snäll du är :D gillar din också kram

2011-01-27 @ 09:05:16
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Ewezi

Snyggt!

2011-01-28 @ 11:41:39
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0