2011-09-24




Hade en super dag idag, var på ikea, åt kebab, handlade lite saker på ikea och köpte en vintage klänning och två vintage tunikor. Mycket trevligt att hänga med "gänget", det bli alltid skoj!

Imorgon ska vi till mormor, hon ska bjuda på middag. Kyckling och potatisgratäng, gott! På måndag kommer mamma hem också, jag vill se massor av bilder och höra massor av roliga historer om vad dem har varit med om. :)






- Har tänkt på en sak, när man vandrar runt ute kanske på stan så är det ju alltid någon som tittar på en och man tror ju direkt att den personen kollar in vad man har på sig och tänker herregud va har hon på sig. Håll med om att ni också har tänkt så iaf några ggr. Men jag börjar iaf mer och mer inte bry mig. Bara klä på mig och känna mig awesome i vad jag har på mig. Jag har märkt att man mår mycket bättre.


Det är ju inte kläderna som gör människan det är människan som gör kläderna! Man ska inte låta sig byggas upp som människa på vad "alla" tycker, tänker och säger om en!






Nu ska jag ta en apelsin eller två. Hoppas ni har haft en awesome dag!






PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0