2011-09-25

                                        



BRUKAR DU KOMMA I TID:

Ibland (blitt mycket bättre på de)

HAR DU BRA KONDITION:

Va är de? HA HA

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

Kommer ej ihåg.

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Nöjd.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Olika

KAN DU LAGA MAT:
Adå de kan jag, i am the master chef hö hö

VAD PLUGGAR DU:
K ö r k o r t e t . . .

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Fråga någon annan

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
för två dgr sen

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Aldrig, man ska gråta för att kunna skratta

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Aa de va en lugn kväll efter dagen

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
KAFFE!!

ÄR DU NYTTIG:
Ibland

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
ja de är klart

ÄR DU BLYG:
Ibland, men inte så ofta. Gillar att prata och knyta kontakter

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
11.30 sov ut, skönt!

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Bioshock II

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Bioshock II

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Några glas vin + några cider kanske ?

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja, försöker att aldrig göra om de. HA HA

JAG SOVER:
Rätt så bra, händer att man vaknar av ljud man tror att man hör

VAD SA DU SENAST?
Ska vi äta nått?

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nix

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Bejb eller mamma (bror om jag är arg på honom ha ha)

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En resa till Sicilien, NU!

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ibland när jag tycker dem passar till det jag har på mig.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Hej Bejb, hur går det för er? När kommer du hem?

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Jepp, Bejb

HAR DU KÖRKORT:
Nope (håller på)

ÄR DU ENSAM NU:
Jepp, kollar på Gustafssons 3 tr på 4an

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Testa min nya vintage klänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0