2012-05-18



PICS BY HANNELI MUSTAPARTA



Gillar dessa tre bilder, som säger nått. Dem har de där extra. Den andra bilden är så cool, man ska inte vara feg att ha en duk shorta som jag brukar säga. Sen så är den lilla väskan runt magen som en liten krydda. Måste försöka hitta nått liknande. Kanske second hand?

Den sista bilden är så boho chic som de bara kan bli. Haten kjolen ja allt hon har på sig. Så här måste jag se ut sommar, man kan aldrig gå fel med en lång kjol. I början visste jag nite hur man skulle matcha en lång kjol med, men nu vet jag: man kan matcha den med exakt vad som helst. En stickad tröja som på bilden eller en mag tröja. Jag skulle nog ha en shorta i någon ball färg.


Om ni som jag jag gillar lång kjolen, berätta hur ni matchar den med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0