2012-10-03

 
 
 
Tre saker jag inte förstår mig på: människor som är elaka utan som helst anledning, rasism, krig

Tre saker som finns på mitt skrivbord/soffbord just nu: ljus, fjärrkontroll, penna

Tre saker jag gör jag just nu: bloggar, funderar, dricker kaffe

Tre saker jag vill göra innan jag dör: resa jorden runt (flera ggr), skaffa barn, köpa ett litet hus med en stor trädgård

Tre saker jag kan: vissla med tungan, respekterar alla människor, bryr mig om dem jag älskar

Tre saker jag inte kan:  vänta på att olika serier ska komma på tv, diska (BLÄ!), komma ihåg viktiga saker (tackar post-its)

Tre saker jag skulle vilja lära mig:  spela piano, sy bättre, vara mindre höjd rädd

Tre saker jag tycker om: min underbara kille, mamma och momor

Tre favoriträtter:  rå-biff, min killes köttfärsås, kina/thai mat

Tre favoritlåtar:  chicago - If you leave me now, adele - someone like you, melanie fiona - monday morning

Tre favoritminnen:  alla resor till släkten utomlands, första gången jag träffade min kille, alla minnen jag har med min mormor och morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0