2010-09-10

Ska strax sova. Är ganska trött. Ska bara se den sista delen av R.Z.P S3E6.


Imorn blir det en lugn dag. Ska skicka lite mail och sen städa lite hemma. Vi kanske ska förbi mormor på kvällen och ta en födelsedags fika, får se hur hon mår. Annars blir det på lördag eller söndag. Vad ska ni göra idag fredag? Shoppa, festa eller ta de lugnt? Tell me! :)



Nu ska jag dricka lite mer is te och kolla vidare. Imorn ska jag visa er min korta Jofama skinna jacka. Visste inte ens att det var Jofama märket, men när jag kollade förut så var det visst det. Den skinn jackan är det bästa köptet när det kommer till skinn jackor. Perfekt form och material.


Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0