2010-11-04

Hello!


Idag har det vart en soft dag, mötte upp Ossi för en fika, mycket trevligt. Satt en liten stund och pratade om allt möjligt. Det är så trevligt! Sånt gillar jag! :) Sen så gick vi vidare till en ny (?) inrednings affär och jag kan bara säga att jag vill ha allt i den butiken, dem hade tror jag världens skönade soffa där + en jätte skön fotölj. Hm, om man hade mer cash kanske? Haha. Sen så gick Ossi vidare till en foto-shoot men hans vän och jag rullade hem. Nu är jag precis klar med maten, blir pankakor och soppa med vitlöks bröd. Mums!


Invigde min "nya" får-päls-skinn jacka idag oxå och jag vi har inte exakt kommit överens om man säger så haha men det kommer. Den är varm och gosig iaf, haha.


Strax blir de middag och sen vill jag se filmen Instängd, Ossi prata om den idag och M pratade om den igår. Ska ta och se den så jag oxå kan joina! Haha.


xx Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0