2010-10-12

Godkväll!


Pluggningen gck sådär, hade inte ätit nått på hela dagen så jag började typ skaka när jag skulle skriva, mindre bra. Men ikväll blir det mer plugg. Måste kämpa. Ska klara det! Och det kommer jag att göra. Har man bestämt sig för något ska man klara det. Körde lite teori via datorn nyss och jag klarade ca 8/10 det är ju ganska bra. Finns ju fler frågor men det lutar bra.


Imorgon ska vi till mamma på middag, killarna ska fixa med bilen. Dem ska bya tändstift eller va det var. Ingen aning, ha ha. Sen så funderar jag på att köpa MMA spelet till M eller köpa två biljetter till Monster Jam. Vet inte vilket jag ska köpa, vill ge honom en present för att han är så great. Eller en weekend i sthlm, någon som vet bra och billiga hotell i sthlm, fre-sön?

Jo om ni inte sett de senaste avsnitten av Gossip Girl så gör de, hur mycket spänning som helst!




Nu ska jag ta hand om tvätten och sen börja med kvälls maten. xx Emma

Kommentarer
Postat av: Josse

Vilken är din favoritbild från min senaste plåtning, kika in och berätta! :)

2010-10-13 @ 09:17:32
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: Josse

tack så mycket!!

2010-10-13 @ 19:51:28
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0