2010-09-21

God kväll!


Har nyss tittat klart på Gossip Girl S04E02 och jag kan bara säga att jag längtar till den nästa avsnittet! Är de någon där ute som följer Gossip Girl? Jag inspireras av deras outfit till och med killarnas outfits, den som har den bästa måste ju vara Chuck, han har en sån cool maffia stil typ.


Just nu lyssnar jag lite på musik och har sytt om en jätte fin vit blus som jag tänkte ha i helgen, till de blir de extremt utsvängda mörk blåa jeans och en liten svart skinn jacka. Lite uppklätt. Funderar på att ha en kuvärtt väska till de, vad tycker ni om en svart kuvärtt väska till outfiten?




Nu ska jag fixa med packningen (hm inte 100 år i förväg nej nej ha ha) och sen se lite Scrubs.

Kram Emma ❤

Kommentarer
Postat av: Angelica

snygg blogg och härliga bilder :)

2010-09-22 @ 12:27:05
URL: http://stylebyang.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: tack! :)

2010-09-22 @ 13:01:36
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0