2010-02-13




Just nu kollar jag på en film som går på 3an, "Garden State" den är liksom djup på nått sätt. Filmen får en verkligen att tänka. Svårt att förklara. Vissa saker i livet får en att tänka.

Gör jag rätt i livet?
Finns de en mening med livet?
Är de meningen att just jag ska vara den jag är?


Många frågor kommer upp i ens huvud ibland. Och jag undrar om det finns svar på dem...? Kanske får svar i framtiden. Fast jag tycker att jag är rätt lycklig just nu.

Vissa saker kommer att komma med tiden. Fast det ligger ju i framtiden så de tar man då.


Ska kolla klart på filmen sen sova. M har redan gått och lagt sig, men jag ville se klart på filmen.


Kram

Kommentarer
Postat av: Semra

Tack så jätte mkt snygging=)=)



hoppas du haft en mysig alla hjärtans dag=)))

2011-02-14 @ 21:38:43
URL: http://nojesmix.com/semra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0