2011-01-23



Hello!


Nästa vecka blir det Sthlm, får se om jag får "jobbet" hoppas det, fast det var ganska tajt nu, ingen som kan "ta hand om en" liksom. Man ska ju inte hoppas på för mkt men det är kul att hoppas iaf. Japp, det kör vi på!

Fan va lök det skulle vara om jag fick (handlar om att hitta en lägenhet m.m.) som jag ville, då skulle vi flytta från denna ruttna stad vi bor i nu. Och liksom ha skoj i en helt ny stan.

Sen så blir det Göteborg i juli, ska bli soft. Sova på hotell och ha det trevligt med lite folk.

Men innan det (maj) hoppas jag att det blir 3 veckor back-packing i Thailand också, fast inget är spikat än. Vi håller fortf på att kolla en massa resor/flyg/hotel/priser m.m.



Hörs sen sweeties! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0