2011-11-24



Tänkte kolla med er vad ni vill att jag ska lägga upp för balla bilder på min blogg, Va vill ni läsa om? Gillar ni att jag lägger upp bilder som är boho inspirerande?

Min tanke med denna blogg är att ni alla som läser mig blogg ska få inspiration om just boho stilen men också inspiration om saker jag jag tycker är vackert och snyggt

Jag vill få fram det jag gillar i denna blogg, mitt tänkade när det kommer till boho stilen. Men jag uppskattar verkligen era åsikter kring det så kör på säg va ni tycker och tänker.

Kom gärna med förslag och frågor. Det viktigaste med mode är att man får säga vad man vill med dem bloggen m.m som man gillar. Kör på!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0