2011-10-18





Hur är de här då?


Ibland känns det som man vill dra iväg, åka till Bali och bara vara. Hjälpa andra, vara en hjälpare. Skulle vara underbart att sluta tänka på allt man måste tänka på. Ibland har man slut på energi. Det tar liksom stopp. Vet inte hur andra får sin energi. Jag vet ju iof hur jag får mi energi men ibland är de svårt.

Jag skulle vilja åka till Afrika och vara volontär eller nåt liknande, det har jag funderat på sen jag va ca 10 år. Det borde liksom hända snart.


Många konstiga funderingar denna kväll. Måste verkligen skaffa mer energi. Tips?

Kommentarer
Postat av: Fosco Giulianelli

Hej



Fosco heter jag och driver thefashionist.se.

Just nu pågår en stor tävlingen i Stockholm som gallerian organiserar, och det är bara för modebloggar.

Om du vill veta mera kolla in själv på www.gallerian.se

Kul om du vill vara med, personligt är jag en av jurymedlemmarna.



Mvh



Fosco

2011-11-07 @ 10:03:04
URL: http://thefashionist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0