2012-06-26

 
 
O.M.F.G
 
 
Vill eg ha alla dessa klänningar, men den till vänster är verkligen nått i min smak. Måste hitta något liknande. Man kanske kan spana på second hand imorn. Klänningen ser så sköng och upp klädd ut men ändå en aning ner klädd. Detta är en klänning som jag skulle kalla för "boho-chic". De finns olika funderingar när de kommer till boho-chic stilen. De jag tänker på är att de ska vara mycket 70-tal men ändå en aning nytt. Man kan lätt blanda en second hand kjol med en ny topp. De blir lite av varje. Jag tycker att man verkligen ska ge second hand kläder/skor/smycken en chans. De är många som inte vill eller orkar rota sig fram bland alla kläder m.m. Men jag LOVAR att du kommer inte bli besviken för till slut hittar du de ultimata plagget/skorna/smycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0