2012-05-14

Jo jag vill bara säga att jag accepterar inte att folk är elaka mot dem som står mig nära. De har hänt för många ggr nu, och jag har visat andra kinden. Men nu ska de bli slut på det. Man kan inte accepterad allt. Någon gång måste de ta slut de bara är så. Hoppas jag får chansen att säga vad jag tycker. Men jag tror inte att det kommer att hända. Jag tror att dem som gillar att trycka ner folk mår så jävla dålig med sig själva. De har jag sagt förut och komma alltid säga. De ska inte finnas elakheter häri livet. Vissa kan verkligen inte fatta när dem har gjort illa någon. Dem bara spelar att de inte har hänt och de är de värsta jag vet. Men karma kommer alltid finnas, gör man illa någon så kommer man få tillbaka, kanske inte nu men i framtiden.



Mitt motto är att vara snäll här i livet, man tjänar verkligen inte på att vara elak och odräglig. Men vissa tror att dem kommer komma någon vart här i livet av att vara elaka och såra folk. De värsta jag vet är att höra att någon jag håller av har blivit sårad och har gråtit. Jag får en stor lump magen av att höra de. Kan inte folk bara respektera andra, det verkar vara så jävla svårt för folk att acceptera sina med människor. Man kommer ingen vart!



Jag tror att vissa lever på att vara så jävla omogna, eller det vet jag att vissa gör. De går till en viss gräns de går de bara inte mer. Vissa inser det när de är för sent. Och de är då dem ångrar sig men de finns liksom inget kvar att hämta. De är precis historien som boden som va så hungrig på pengar att han sålde sin ko och de gick ett tag innan han insåg va han hade gjort: han hade inge färsk mjölk varje morgon. Folk tänker inte ett steg längre. De är så jävla synd. Hoppas att du/ni inser att livert går ut på så mycket mer. Fast jag tror inte att de kommer hålla hos er. Synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0