2012-05-21



Hej!


Vill bara en liten uppdate. Jag skade min fot igår och fick va på skuten hela dagen. De slutade med stygn, bandage och kryckor! Jätte kul! :( Mår så jävla dåligt! Kan inte jobba eller gå ut. Och just denna vecka ska de vara 20-25 g ute. Skit kul! Åh va nere man kan bli av en sån här grej.


Jag som pratade om Sthlm på fredag eller lördag. De lär ju inte bli av med tanke på att man går ju runt en del när man är där. jag klarar inte ens av att gå 10 steg med kryckorna för då slutar vänstra benet att funka. Säger bara en sak lägg aldrig en fett vässad kött kniv nära så den kan falla på någon eller dig!



Nu ska jag försöka hoppa mig in i köket och fixa nått att äta. Lär bli typ soppa eller nått.


En sak är iof bra just nu är att jag ej har rökt sen i förra veckan det vill säga torsdag kl 17.30! Är jag king eller vad?!








- Jossi kommer du hem till mig sen? Jag bjuder på kaffe + ask-kopp! (sry, men du får fixa kaffet ha ha)



Kommentarer
Postat av: jossie!

vi ses imorgon igen, hemhjälpen kommer tillbaka vettu! ;)

2012-05-21 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0