✌ 2013.03.22 ✌

 
EN LISTA DENNA FREDAGS KVÄLL
 
 
 
Saker jag tycker om:
 
Köpa second hand saker
Vara med min familj
Basta
Kolla på alla serier som finns (Varför är säsong 2 av Girls slut redan!?!?!)
 
 
Saker jag tycker mindre om:
Svält
Ondska
Folk som är elaka och mår bra av de.
 
 
Bloggar jag läser:
Typ 30 st dagligen (Beroende?)
 
 
Saker jag vill göra i framtiden:
Köpa ett två vånings hus med stor tomt
Köpa hund
Resa jorden runt.
 
 
Saker jag är rädd för:
Ormar
Larver som kommer ut ur människo-huden (Sett för många skräck filmer kanske?)
Äckliga kryp!
 
 
Platser jag tycker om att vara på:
Hemma
På Sicilien
På ett mysigt café och dricka massor av hasselnöts latte
Pyssla på balkongen med olika krukor och växter
 
 
Ord som beskriver mig:
Snäll
Givmild
Respektfull
Hjälpsam
 
 
Saker jag ser fram emot:
Våren
Sommaren
Finland (Åker till sambos släkt och firar hans två mostrar som fyller 50 och 60)
Girls säsong tre (haha)
Gifta mig
En hund
Ett hus
 
 
Bra filmer:
"Up"
"PS I Love You"
 
Bra låt:
Chicago - If You Leave Me Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0